STORING MELDEN
Geeft uw CV-ketel een storing aan? Geen paniek! Wellicht kunt u de storing zelf al oplossen. Daarvoor kunt u de volgende stappen doorlopen:
- Controleer of er spanning aanwezig is
- Brand de waakvlam? (indien aanwezig)
- Controleer of er gas aanwezig is
- Is het toestel opnieuw te starten (resetten)
- Loopt de klokthermostaat op tijd
- Is de waterdruk hoog genoeg (1,5 bar)
- Werkt zowel warmwater als centrale verwarming niet
- Kijk op het menu – onderhoud en service – Cv-installatie? dit kunt u zelf doen – voor praktische tips!
Heeft u de stappen doorlopen en blijft de storing aanhouden? Kies dan voor 1 van onderstaande mogelijkheden om uw storing te melden.
Storing met een lage urgentie melden
Storingen zonder spoedeisend karakter kunt u melden aan onderhoud@haarman.nl. Wij nemen vervolgens contact met u op om een afspraak voor het verhelpen van de storing in te plannen. Uiteraard kunt u deze ook telefonisch melden tijdens onze openingstijden. (openingstijden staan onderaan deze pagina)
Spoedeisende storing melden
Storingen met een spoedeisend karakter kunt u telefonisch doorgeven (alleen mogelijk als u een abonnement bij ons heeft).
Bel daarvoor met het storingsnummer dat u van ons gekregen hebt. Wij zijn ook in het weekend en op feestdagen bereikbaar. Mocht uw CV-ketel niet meer te repareren zijn, dan vervangen wij bij spoed uw CV-ketel binnen 48 uur. Zo komt u niet in de kou te zitten. Voor nood zijn er elektrische kachels aanwezig.
Storingen die voor 17:00 uur worden gemeld, worden nog dezelfde dag opgepakt. Storingen die na 17:00 uur worden gemeld, worden in overleg met u ingepland. Het uitgangspunt is hierbij de storing de volgende dag te verhelpen, mits de situatie dit toelaat. Anders komen wij vanzelfsprekend dezelfde avond nog.